loading...
آکادمی بازار
بازار آکادمی بازدید : 34 جمعه 20 فروردین 1400 نظرات (0)

مشاوره کسب و کار

مشاوره تخصصی می‌تواند کسب و کار شما را تغییر دهد. خیلی به ندرت پیش می‌آید که کسی صاحب کسب و کار باشد ولی به رونق و ارتقا کار خودش فکر نکند. کمتر پیش می‌آید که فردی مدیر سازمان و شرکتی بزرگ یا کوچک باشد ولی اهمیتی به بهبود وضعیت کاری مجموعه خودش ندهد.

میل به بهترین بودن، پیشرفت و توسعه‌ی کار، امری طبیعی است. مدیران موفق وقتی به تعیین اهداف برای سازمان و شرکت خود مشغول هستند، یکی از موضوعاتی که همیشه مورد توجه قرار می‌دهند، نیاز به حضور و همراهی مشاوری قدرتمند است که بتواند مسیرهای موفقیت را به آنها نشان دهد.

اتاق فکر و هسته‌ی فکری متمرکزی که روی اهداف و برنامه‌های آن مجموعه متمرکز شده است، تعیین کننده‌ی وضعیت حال و آینده‌ی آن مجموعه است. برای پیشرفت و توسعه کسب و کار با آکادمی بازار و آخرین تکنیک های آموزشی و مشاوره ای همراه شوید.

رونق کسب و کار فرمول‌ها و قوانین خاص خودش را دارد و یک شبه و البته بدون برنامه ریزی درست نمی‌توان انتظار داشت که موفقیت‌ها خودشان به سمت مجموعه‌ی کاری بیایند.

رونق کسب و کار در گرو مشاوره تخصصی

رونق کسب و کار موضوع مهمی است که در هر برهه‌ی زمانی و خصوصا در شرایط فعلی مورد توجه مدیران و صاحبان مشاغل قرار دارد. اما برای رونق کسب و کار باید از کجا شروع کرد؟ چه تصمیم‌های جدیدی گرفت؟ چه کارهایی باید انجام شود و چه کارهایی باید برای همیشه از فرآیندهای کاری حذف شود؟

آیا لازم است نیروهای جدیدی استخدام شوند؟ اگر لازم است جذب نیرو کنیم، این نیروها باید چه توانمندی‌هایی داشته باشند؟ آیا لازم است تعدیل نیرو کنیم؟ این تعدیل نیرو باید در چه واحدهای کاری صورت گیرد؟

آیا می‌توانیم خدمات خودمان را در بازارهای جدیدی به فروش برسانیم؟ چه بازارهایی با چه شرایطی؟ آیا لازم است در قیمت گذاری خدمات بازنگری شود؟ رقبا در چه وضعیتی هستند؟

در دوره بازاریابی و فروش ” ستارگان فروش ” خود را به یک فروشنده تمام عیار تبدیل کنید.

پاسخ این سوالات و صدها پرسش دیگر به رونق کسب و کار منجر می‌شود که مشاوری زبده و کارآشنا می‌تواند در پاسخ دادن به این سوالات به مجموعه‌ی کاری کمک کند.

مشاوره تخصصی می‌تواند نه تنها به پاسخ این سوالات، بلکه به صدها سوال دیگر ضروری و حیاتی پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: چرا آکادمی بازار مشاوره فردی را به شما توصیه می کند؟

درکنار هر مدیر موفقی، مشاوری زبده قرار دارد

برخی از مدیران تصور می‌کنند که اگر از خدمات مشاوره تخصصی در کسب و کار خود استفاده کنند، بدین معنی است که خودشان توانمندی لازم در مدیریت امور ندارند. برخی از مدیران موفق، با همین طرز فکر اشتباه در بازار رقابتی دچار اشتباه می‌شوند.

در حوزه‌ی کسب و کار اگر همه چیز اصولی و دقیق مشخص نشود، در میانه‌ی راه با مشکلات بسیاری برخورد خواهیم کرد. تصور کنید می‌خواهید کسب و کاری راه‌اندازی کنید. یک سناریو این است که به توانمندی‌های فردی خودتان اتکا کرده و با هر تجربه و تخصصی دارد وارد میدان شوید، برد یا باخت موضوع را هم بپذیرید.

سناریوی دیگر آن است که قبل از شروع کسب و کار به سراغ مشاوران متخصص در حوزه‌ی کاری مربوطه بروید و قبل از آغاز، همه چیز را با دقت بررسی کرده و فرصت‌‌ها و چالش‌ها را متوجه شوید. می‌‌توانید از خدمات مشاوره آکادمی بازار یا مثلا آموزش هدف‌گذاری در فروش با دکتر احمد محمدی مشاوره آکادمی بازار کمک بگیرید.

مسیر دوم ریسک بسیار بسیار کمتری دارد و احتمال موفقیت شما با طی کردن سناریوی دوم دو صد چندان می‌شود. مشورت با مشاور متخصص بدین معنی نیست که شما فردی ناتوان بوده و توانمندی‌های ذاتی و بالفعل شما زیر سوال نمی‌رود.

برخی تصور می‌کنند که وقتی باید به سراغ مشاور متخصص بروند که کار از کار گذشته و شرکت یا مجموعه آنها با مشکلات بسیاری مواجه است. در صورتی که این‌طور نیست حتی پیش از شروع کار و در حین کار و در فراز و نشیب‌های کار می‌توان از راهنمایی  مشاور استفاده کرد.

چرا برخی کسب و کارها به موفقیت نمی‌رسند؟

برخی مدیران و صاحبان مشاغل تلاش زیادی برای موفقیت در بازار کسب و کار می‌کشند و به اصطلاح از صبح تا شب و در تمام ساعات روز در حال تلاش و عرق ریختن هستند. ولی متاسفانه به میزانی که برای خود تلاش می‌کنند، بازدهی لازم را دریافت نمی‌کنند. علت چیست؟ چرا برخی کسب و کارها با همه‌ی تلاشی که می‌کنند نمی‌توانند متناسب با تلاش خود به موفقیت برسند؟

تلاش کردن و عرق ریختن، سعی شدید و زمان گذاشتن، بسیار ارزشمند است ولی آنچه اهمیت دارد این است که این تلاش‌ها مسیر درستی را طی می‌کنند یا خیر؟ آیا همه‌ی تلاش‌های ما در مسیر اهدفمان هستند؟ آیا اصلا اهداف درست تعیین شده‌اند؟ آیا دقیقا می‌دانیم نقاط قوت و ضعف کار ما کجاست؟

شماره تماس: 02166418084 و 02188993288

آدرس وبسایت: آکادمی بازار

آدرس:  تهران ، خیابان انقلاب، روبروی درب دانشگاه تهران، خیابان فخر رازی، خیابان نظری، کوچه فرزانه، پلاک 10، واحد 12 (مراجعه حضوری فقط با تعیین وقت قبلی)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 623
  • بازدید کلی : 1,399